....................No siguis mandrós i deixa un comentari....................................... Afiliat ja a l'ADLL..............

Vas al Saló del Manga disfressat de ninja amb una espasa gegant a l'esquena i un senyor et diu "friki assassí". Què fas?

dimarts, 23 de desembre del 2008

Més llibres

Bé com suposu que sabreu m'agrada llegir i aquests dies he pogut llegir bastant:
-Crepuscle [8.5] Aquest llibre és genial, al principi quan me'l van regalar vaig pensar: Quina cutrada... Però quan me'l vaig començar a llegir no vaig poder parar i ara ja estic esperant a que em regalin el 2n, 3r i 4t. No es mereix més de un 8.5 perquè al final molt James, molt James i el James acaba amb un "Ja se n'han encarregat..." (el James és el malo malíssimo del llibre). Va sobre l'amor entre una humana i un vampir.

-Despertar [7.5] Més llibres d'amor entre una humana i un vampir. Aquest és més dolent que crepuscle però tampoc està malament, al final et quedes amb ganes de comprar-te el 2n perquè el llibre acaba amb el típic "I en el pròxim llibre..." on t'expliquen coses TRASCENDENTALS! Només es mereix un 7.5 perquè al principi és bastant aburrit

-Testamento Maya [8] Ja me l'he acabat, està molt bé, tot i que hi ha trossos que cancen, el final és molt interessant...

1 comentari:

Ota-chan ha dit...

Crepuscle és força bo, si senyor. I ja no et dic com és la 2a part (me l'estic llegint ara xD), personalment és molt millor ^^

Bones festes xD